Jouw teamuitje
is de dag
van hun leven!

Steun kwetsbare kinderen met jouw bedrijf

Creëer met jouw bedrijf een onvergetelijk moment voor kwetsbare kinderen en ervaar de impact van jouw bijdrage – niet alleen op de kinderen, maar ook op jouw team en organisatie.

1 op de 12 kinderen groeit op in problemen

Kleine moeite,
groot verschil

Niet elk kind start het leven met gelijke kansen. Zeker niet als er thuis problemen zijn. Die achterstand raakt niet alleen hun jeugd, maar ook hun toekomst. Zij hebben onze steun hard nodig.

Hoe kan jouw organisatie helpen?
Simpel: door onvergetelijke, positieve ervaringen te bieden. Deze momenten bouwen zelfvertrouwen op en maken het makkelijker om tegenslagen te trotseren. ‘Kleine moeite, groot verschil voor hun toekomst!’.

Wil je met je bedrijf ook impact maken op de levens van kwetsbare kinderen in Nederland? Sluit je bij ons aan en maak het verschil!

Positieve ervaringen

Laat je inspireren

Een positieve ervaring geven kan op veel verschillende manieren. Om je te inspireren geven we een paar voorbeelden. Heb je zelf een leuk idee? Laat het ons weten! Wij denken graag met je mee.

Maximale impact op jouw manier

Met ub! open je de deur voor jouw bedrijf om direct en concreet hulp te bieden aan kinderen die veel hebben meegemaakt en die extra ondersteuning goed kunnen gebruiken.

Een dag van betekenis kan al een wereld van verschil maken. Of het nu gaat om een surfles aan zee, een creatieve workshop, of een sportieve uitdaging op de klimmuur; elke activiteit biedt een kans om kinderen iets nieuws en positiefs te laten ervaren.

Iedere positieve ervaring is maatwerk. Ub! is er voor jou, denkt met je mee en is er om ervoor te zorgen dat jouw inzet maximale impact heeft. We geven samen dat ene, essentiële zetje dat een kind nodig heeft om een stap vooruit te zetten, een angst te overwinnen, of weer te durven meedoen met leeftijdsgenoten.

Een onuitwisbaar PR verhaal

Door met ub! een activiteit te organiseren, schrijf je mee aan het verhaal van een kind én een krachtig PR-verhaal voor jouw bedrijf.
Een samenwerking met ub! laat zien dat maatschappelijke betrokkenheid en bedrijfssucces hand in hand gaan.

Het is een bewijs van jullie inzet voor een betere wereld, vastgelegd in een inspirerend verhaal dat zowel intern als extern gedeeld kan worden. En zal niet alleen de harten van jullie teamleden raken maar ook die van klanten, partners en de gemeenschap.

Het versterkt jullie merkidentiteit, bouwt aan jullie reputatie en toont jullie daadwerkelijke impact. Een onbetaalbare meerwaarde die jullie zichtbaarheid vergroot en de band met jullie doelgroep op een authentieke manier versterkt.

Huisstijl icoon uitroeptekenZo helpt ub! jou om impact te maken

Heeft jouw organisatie het hart op de juiste plek voor kwetsbare kinderen? En willen jij en je collega’s samen iets betekenen voor deze doelgroep?

Ub! biedt de perfecte gelegenheid om niet alleen financieel bij te dragen, maar ook actief een verschil te maken. Samen met jouw team.

Wij staan klaar om samen met jou en jouw bedrijf de handen uit de mouwen te steken. Na een verkennend gesprek, waarin we jullie wensen en mogelijkheden in kaart brengen, zoeken we de perfecte match met een groep kinderen of jongeren. We bereiden de activiteit samen voor, bieden begeleiding waar nodig, en zorgen voor een onvergetelijke verhaal na afloop.

Om ervoor te zorgen dat deze waardevolle activiteiten mogelijk zijn en een succes worden, vragen we een financiële bijdrage van jouw bedrijf.

Deze steun aan ub! stelt ons in staat om samen zoveel mogelijk kinderen te ondersteunen en geeft jullie de kans om een blijvende impact te maken. Zo draagt jouw bedrijf bij aan een toekomst waarin elk kind de kans krijgt om te stralen.

De hoogte van de bijdrage hangt af van het aantal activiteiten en het aantal medewerkers dat in actie komt met een minimum van €2000,-

Ub! is een ANBI stichting. Dat zorgt ervoor dat een financiële gift aan ub! belastingvoordeel biedt.

Met andere woorden: de effectieve kosten van jouw donatie aan ub! zijn veel lager dan het bedrag dat je daadwerkelijk doneert!

Ub! streeft geen winst na en besteedt minimaal 90% aan het helpen van kinderen.

Samen impact maken?

Jouw bedrijf of organisatie kan het verschil maken voor kwetsbare kinderen in Nederland.

Nieuwsgierig geworden of ben je klaar om in actie te komen? Wij komen graag met je in contact. Bel, mail of laat je gegevens achter. Tot snel!

jolanda@stichtingub.nl
Laat je gegevens achter