Maatjesoproepen

Hier vind je oproepen voor een aantal kinderen en jongeren die op dit moment een maatje zoeken.
Sportieve maatjes gezocht

Sportmaatjes gezocht: Help jij een kwetsbare jongen in beweging te komen?

We zoeken sportieve maatjes voor jongens uit Zoetermeer, Pijnacker-Nootdorp en Lansingerland. Steeds meer jongens van 8 tot 13 jaar zitten vaak binnen te gamen en vergeten buiten te spelen. Ze gamen veel omdat ze zich alleen voelen. Dit is heel zorgelijk, want op deze leeftijd is buiten actief zijn heel belangrijk. Daarom is het nodig om dit te veranderen. Help jij mee?!

Kaan (3) zoekt speelmaatje in Den Haag

Kaan komt maar weinig buiten. Dat komt omdat zijn moeder overbelast is. Ze is hoogzwanger en naast de opvoeding van twee jonge kinderen heeft ze ook nog de zorg over haar ouders die chronisch ziek zijn.
Voor Kaan zou het goed zijn als hij wat meer een-op-een aandacht krijgt, wat meer naar buiten gaat en daar nieuwe dingen beleeft. Daarmee stimuleer je zijn ontwikkeling en ontlast je zijn moeder. Wil jij hem helpen?

De vrolijk Rayan zoekt een maatje om mee te spelen

Rayan (6) zoekt speelmaatje in Lansingerland

Rayan wordt heel blij van buitenspelen! Daarom zoekt hij een speelmaatje die 1 keer in de maand lekker met hem op pad gaat.

Rayan heeft een ontwikkelingsachterstand en autisme. Daardoor functioneert hij op het niveau van een jongetje van 3. Als speelmaatje kun jij een boost geven aan zijn ontwikkeling EN geef je zijn ouders ruimte om even op te laden. Win-win!

meisje maakt huiswerk en zoekt een mentormaatje

Mentormaatje gezocht

Sommige kinderen staan in Nederland al met 10-0 achter. Door hun thuissituatie krijgen ze niet dezelfde kansen als leeftijdsgenootjes. Voor deze kwetsbare kinderen is de overstap naar het Voortgezet Onderwijs extra lastig. Jij kunt als Mentormaatje voor zo’n kind hét verschil maken.

Eenzame Maher (14) zoekt maatje in Rijswijk

Thuis voelt hij zich veilig, maar buitenshuis vindt Maher het moeilijk om voor zichzelf op te komen en om vrienden te maken. Je kunt hem helpen zijn omgeving beter te leren kennen, zijn wereld te vergroten. Zo help je hem aan meer zelfvertrouwen en voelt hij zich minder kwetsbaar.

Reza (10) zoekt luisterend oor in Zoetermeer

Reza (10) en zijn gezin hebben tijdelijk extra steun nodig. Wij zoeken iemand die Reza een-op-een aandacht wil geven en een beetje rust in zijn gezin brengt. Zodat het thuis weer wat gezelliger wordt en zijn moeder tussendoor even adem kan halen. Geef jij Reza en zijn gezin een positieve boost met jouw aandacht?

Milan (9) zoekt een maatje in Lansingerland en omgeving

Milan is een vrolijke jongen die gek is op voetballen en actieve dingen doen. Thuis voelt hij zich vaak verloren omdat er veel aandacht naar zijn gehandicapte broer gaat. Met vier kinderen in het gezin voelt hij zich vaak niet gezien. Wil jij als maatje van Milan af en toe wat leuks met hem doen?

Mark (23) zoekt een maatje in Den Haag

Mark had een moeilijke en eenzame jeugd. Hij heeft nooit goed geleerd hoe je contact met andere mensen legt. Hij ziet heel af en toe zijn broer en zusje, maar vrienden heeft hij niet. Ben jij begin 20 en lijkt het je leuk en waardevol om maatje van Mark te worden en hem te helpen oefenen met sociale vaardigheden?

Blijf op de hoogte van nieuwe oproepen

Laat je gegevens achter, dan ontvang je een e-mail als er een nieuwe oproep is. Samen kunnen we deze kwetsbare groep een handje helpen!

Ja, hou me op de hoogte