Onze oproepen en acties

Welke ub! past bij jou? Kijk hieronder hoe jij een kwetsbaar kind of jongere kunt helpen.

Taalmaatjes gezocht voor jonge vluchtelingen in Nissewaard

In de omgeving van Spijkenisse is er een flinke groep kinderen (4 tot 12 jaar) die net in Nederland zijn. Zij hebben jouw hulp hard nodig om ook gewoon mee te kunnen doen. Ze zijn gevlucht voor oorlog, geweld of vervolging en hebben onderweg vaak veel meegemaakt. Met jouw steun krijgen ze dezelfde kansen als andere kinderen.

Gezinsmaatjes op Walcheren, Zeeland

Gezinsmaatjes gezocht voor kinderen op Walcheren

Niet alle kinderen krijgen thuis de aandacht die ze nodig hebben. Soms kunnen ouders die steun niet bieden. En dat kan grote gevolgen hebben voor een kind.
Met jouw luisterende oor en adviezen kun je een positieve verandering brengen in het leven van deze kinderen en hun gezin. Jouw aandacht brengt rust.

George zoekt een mentor

Jonge vluchteling zoekt steun in Rotterdam

Deze jonge vluchtelingen zijn nu een aantal maanden in Nederland en voelen zich vaak eenzaam, omdat ze nog niet goed Nederlands spreken en weinig aansluiting hebben met anderen. Word jij een mentor voor een van hen? Jouw steun kan een wereld van verschil maken. Voor nu, en voor hun toekomst!

Emir (5) zoekt speelmaatje in Delft

Emir wil heel graag met iemand spelen. Door de moeilijke omstandigheden thuis krijgt hij alleen niet de aandacht en stimulans die hij nu nodig heeft.
Help jij hem met jouw aandacht en vergroot je zijn zelfvertrouwen? Daardoor gaat hij zich veiliger en zelfverzekerder voelen.
Jouw hulp kan zijn wereld veranderen!

Walid (8) zoekt een maatje in Rotterdam

De 8-jarige Walid speelt graag buiten maar vindt het moeilijk om vrienden te maken. Hij gaat veel om met oudere kinderen op straat. Dat baart zorgen. Daarom zoeken we een maatje voor hem die 1x in de week een uurtje langskomt op zijn school om wat leuks met hem te doen. Wil jij zijn zelfvertrouwen een boost geven?

Rordy (11) zoekt een maatje in omgeving Leiden

Rordy (11) heeft een lichte vorm van autisme, wat het voor hem lastig maakt om vrienden te vinden. Hij voelt zich vaak alleen, en ook thuis is het niet altijd even makkelijk.
Met een maatje zoals jij kan hij nieuwe avonturen beleven en zijn zelfvertrouwen een boost geven. Help jij om zijn leven positief te veranderen?

Meer dan 120 aanmeldingen voor vakantiemaatje

Vakantiemaatjes gezocht

Zorg jij als vakantiemaatje straks voor een onvergetelijke zomer voor een kwetsbaar kind? Een grote groep kinderen in Zuid-Holland kan deze zomer niet op vakantie of een leuk dagje weg. Heb jij deze zomer tijd en zin om het verschil te maken voor een kwetsbaar kind?

Dromenjagers gezocht in Den Haag

Gezocht: Dromenjagers in Den Haag

In Den Haag zijn er helaas steeds meer jongeren die het moeilijk hebben. Door problemen thuis of op school zien ze hun toekomst somber in. Ze durven niet meer groot te dromen of weten niet hoe ze hun dromen kunnen waarmaken. Als dromenjager kun jij voor hen een wereld van verschil maken.

Tomas heeft een maatje gevonden

Tomas (7) zoekt een grote vriend in Den Haag

Tomas mist zijn vader, die heeft hem verlaten toen hij een baby was. Sindsdien wordt hij omringd door vrouwen en heeft hij het gevoel dat mannen hem niet goed genoeg vinden. We zoeken voor hem een maatje die met hem nieuwe dingen wil ontdekken en waar hij jongensdingen mee kan doen.

Reismaat gevonden

Reismaatjes gezocht rond Leiden en Hillegom

Bij kinderen die niet thuis maar in een opvanggezin wonen, zijn er vaak uitdagingen rondom het vervoer. Soms lukt het een opvanggezin niet om een kind overal op tijd naar toe te brengen. Daarom zijn wij op zoek naar Reismaatjes. Wil jij een kwetsbaar kind en zijn of haar opvanggezin helpen met deze uitdagingen?

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die een boost willen geven aan een kwetsbaar kind in Zuid Holland. Een klein gebaar maakt al een groot verschil. Doe je mee?

Schrijf je in via de button hieronder en ontvang onze ubdates in je mail. Zo mis je niets!

Via de ubdates en onze socials kun je onze oproepen en acties volgen. Concrete manieren waarop jij kunt helpen.

Zie je een oproep of actie die bij je past? Kies jouw ub! en geef een kind én jezelf een boost.

Join ub!

kleine moeite.